Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2014

Απίστευτη αθλιότητα Κραουνάκη : Πόσα χρόνια μιλάνε οι Βορειοελλαδίτες ελληνικά;





«Όχι, δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ, είμαι friendly και κρατάω για τον εαυτό μου το δικαίωμα να μην είμαι καθόλου friendly όταν δω να γίνεται ένα ξερατό και από εκεί».

Στην εκπομπή της Κατερίνας Καραβάτου βρέθηκε ο Σταμάτης Κραουνάκης και δεν απέφυγε να μιλήσει για τη σχέση πολιτικών με καλλιτέχνες. «Θεωρώ ότι ο καλλιτέχνης είναι πιο πάνω από οποιονδήποτε πολιτικό. Οι πολιτικοί μας έχουν ανάγκη, όχι εμείς τους πολιτικούς. Όταν οι καλλιτέχνες γίνονται ουραγοί οποιασδήποτε κομματικής διαδικασίας είναι πολύ για φτύσιμο. Πολλοί μου λένε ότι είμαι ΣΥΡΙΖΑ επειδή δουλεύω στο ραδιόφωνο του ΣΥΡΙΖΑ, Όχι, δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑ, είμαι friendly και κρατάω για τον εαυτό μου το δικαίωμα να μην είμαι καθόλου friendly όταν δω να γίνεται ένα ξερατό και από εκεί», ανέφερερε ο μουσικοσυνθέτης.

Αίσθηση προκάλεσαν όμως, αυτά που είπε ο Σταμάτης Κραουνάκης για τη Βόρεια Ελλάδα και την ελληνική γλώσσα. Ο δημιουργός δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ήρθε φίλος από τη βόρεια Ελλάδα και μου έλεγε: «Πόσα χρόνια μιλάνε οι Βορειοελλαδίτες ελληνικά; Εκατό; Μιλάγανε βουλγάρικα πριν τις απελευθερώσεις. Σου λένε δεν καταλαβαίναν την ελληνική πάνω από τη Λαμία»!

Την αμηχανία της, η Κατερίνα Καραβάτου που κατάγεται από τη Θεσσαλονίκη, την εξέφρασε με την ερώτηση: «Σε αυτό δεν έχει να κάνει και η ψυχή των ανθρώπων»; Η απάντηση του Σταμάτη Κραουνάκη ήταν: «Σαφέστατα αλλά κάθε λαός αυτή τη στιγμή σε αυτή τη δεινοπαθημένη Ευρώπη, η οποία είναι υπόδουλη στις τράπεζες με το δάχτυλο της Γερμανίας να κουνιέται σαν Δαμόκλειος σπάθη από τις τύχες σχεδόν όλων των χωρών του νότου, να μην ξυπνήσει»;
olympia.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου